Blog

Daði Freyr, czyli sensacja w zielonym sweterku

06.08.2022
Daði Freyr co prawda nie pobił wyniku Selmy, czy Yohanny i nie stanął na najwyższym stopniu eurowizyjnego podium, ale z pewnością nie może narzekać na brak zainteresowania. To rzecz jasna zasługa talentu muzycznego, ale i… marketingowego. Kręta droga do finału Sympatyczny Islandczyk nie miał łatwo. Pierwszy raz pandemia pokrzyżowała plany typowanego na zwycięzcę muzyka w 2020 roku. Gdy jego piosenka „Think about...
read more

Dlaczego Google Analytics nie mówi prawdy o źródłach odwiedzin i jak to naprawić

06.08.2022
Kiedy w czasie szkoleń z Google Analytics pada pytanie o najczęściej używane raporty, jednej odpowiedzi mogę być pewna: raport źródeł odwiedzin. Nie znam nikogo, dla kogo kluczową informacją nie byłoby to, skąd pochodzi ruch na jego stronie, zwłaszcza jeśli regularnie inwestuje w reklamę. Wydawałoby się więc, że raport o źródłach odwiedzin powinien być prosty i jasny. Tymczasem niemal wszystko, co w nim widzimy, nie jest tym,...
read more

Content marketing – jak to się robi w Islandii?

06.08.2022
Jak content marketing zmienił wizerunek kraju? Wodospady, gejzery, Gra o tron, Sigur Rós, Wikingowie, wulkany… – zapewne z tym większość z nas kojarzy Islandię. W tym roku do listy można dopisać jeszcze islandzkich piłkarzy (z ich słynnym: Hú!). Ale nie zawsze tak było. Jeszcze kilka lat temu, wpisując do wyszukiwarki hasło: Islandia, otrzymalibyśmy całą masę wyników związanych z kryzysem finansowym z 2008 roku i wybuchem...
read more

44 wskaźniki SEO, które warto obserwować

30.09.2019
Czasy, w których głównym wyznacznikiem skuteczności działań SEO były pozycje, są już dawno za nami. Dziś od specjalistów SEO oczekuje się zwiększenia ruchu na stronie, i to ruchu o dobrej jakości. Mamy też do dyspozycji wiele nowych metryk, które warto systematycznie obserwować. Niektóre mogą stać się naszymi nowymi KPI, inne przydadzą się w bieżącej pracy i szukaniu nowych pól do optymalizacji. Oto 44 z nich (tak, aż...
read more